ppt2015m. gegužės 13 dieną į mūsų mokyklą atvyko Šakių rajono savivaldybės Pedagoginės psichologinės tarnybos komanda, kuri vedė mokyklos bendruomenei seminarą ,,Pedagoginės psichologinės tarnybos įtaka mokinių (vaikų) gerai savijautai ir ugdymo(si) procesui“.

Kiekvienas žmogus tam tikru atžvilgiu yra toks pat kaip ir visi kiti, tam tikru atžvilgiu – toks kaip kai kurie kiti, tam tikru atžvilgiu – toks kaip niekas kitas. (H. Murray)

Bendrasis ugdymo uždavinys šiuolaikinėje visuomenėje – atskleisti ir vystyti kiekvieno individo gebėjimų ir siekių potencialą; suteikti žinių ir įgūdžių, padedančių socializuotis ir būti veiksniems asmeniniame ir bendruomenės gyvenime. Ugdytis socialinius gebėjimus ir gabumus, siekiant būti visuomenės nariu, yra taip pat svarbu kaip ir įgyti žinių ir įgūdžių.

Vienas iš būdų šiems tikslams pasiekti yra integruotas ugdymas, mokymasis gyventi bendruomenėje, kurioje:

• yra galimybė patenkinti kiekvieno vaiko poreikius ir palaikyti jo interesus;

• kiekvienas turi teisę būti išgirstas;

• yra dialogas tarp mokinių ir suaugusiųjų;

• yra išvystyta socialinių santykių sistema;

• yra pripažįstami skirtumai;

• kiekvienam sudarytos optimalios galimybės mokytis;

• kiekvienas prisiima atsakomybę už bendrus tikslus.

Integruota mokykla – tai mokykla, kuri teikia ugdymą, tinkamą visiems mokiniams, neatsižvelgiant į lytį, individualias aplinkybes ar poreikius. Mokykla visiems – tai mokykla, kurioje integracija reiškia pastangas įtraukti visus mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių, į bendras mokymo situacijas. Tai reiškia, kad kolektyvinį mokymą reikia keisti individualiu, pagrįstu asmeniniais gebėjimais ir poreikiais, kad mokiniams reikia individualių tikslų, kad visi mokiniai nebūtinai turi mokytis tą patį, kad jie neturi būti mokomi tuo pačiu būdu ir tų pačių dalykų vienu metu, kad mokyklų bendruomenės turi ieškoti išteklių ir galimybių patenkinti kiekvieno besimokančiojo poreikius.

DSCF0178Šiuolaikiniam mokytojui, siekiančiam įgyvendinti švietimo tikslus, svarbu:

• numatyti skirtingus ugdymo tikslus, atsižvelgiant į skirtingus mokinių, esančių toje pačioje klasėje, gebėjimus;

• diferencijuoti mokymo turinį;

• lanksčiai organizuoti darbą klasėje, taikant naujausius mokymo metodus;

• individualizuoti mokinių darbų vertinimą;

• naudoti kuo įvairesnes šiuolaikines mokymo priemones, tarp jų ir kompiuterines technologijas.

Mūsų mokyklos bendruomenė nuoširdžiai dėkoja už suteiktas žinias ir šiltą bendravimą bei bendradarbiavimą Šakių rajono savivaldybės Pedagoginės psichologinės tarnybos direktorei Danai Kriaučiūnienei, psichologei Aušrai Jakavičienei, spec. pedagogei Jolantai Zakarevičienei.

Informacija

Teisinė forma:
savivaldybės biudžetinė įstaiga

Buveinės adresas:
Mokyklos g. 1, Gelgaudiškis, LT-71427, Šakių raj.

Juridinio asmens kodas:
190820419

Telefonas:
(8-345) 41 529

Elektroninis paštas:
mokykla.gelgaudiskis@gmail.com 

Pamokų laikas

  1. 800 - 845

  2. 855 - 940

  3. 950 - 1035

  4. 1055 - 1140

  5. 1200 - 1245

  6. 1255 - 1340

  7. 1350 - 1435

  8. 1445 - 1530

Projektai

Dabar lankosi

Dabar svetainėje 74 svečiai ir narių nėra